Sunday 14 October 2012

Iklan : Semburan Lada Untuk Mempertahankan Diri



"NATO" Semburan Lada(60ml)


Penilaian semburan: Kuat
Jarak Berkesan: < 3m
Bilangan semburan: 50 - 60 semburan
Dimensi: 116 x 33 x 33mm
Pengekalan tempoh: ≥ 2 tahun
Warna pilihan: Hijau
Harga : RM 35 + Rm5 (pos)

Gincu Semburan Lada(15ml)

Penilaian semburan: Sederhana
Jarak Berkesan: < 1m
Bilangan semburan: 35 - 40 semburan
Dimensi: 80 x 18 x 18mm
Pengekalan tempoh: ≥ 2 tahun
Warna pilihan: Perak, Emas, Ungu, Merah jambu

Harga : RM 25 + Rm5 (pos)



Pencabul! Rompak! Rogol!
Jenayah yang kita sering mendengar daripada rakan-rakan atau media tempatan....

Tidak pasti tentang anda, tetapi agak kerap saya dapat melihat dan mendengar jenayah yang berlaku dalam negara, kadang-kadang walaupun berhampiran tempat kerja atau rumah saya. Tak kira pergi mana, saya akan membawa semburan lada bersaiz poket dengan saya sentiasa masa. Menyatakan fakta, berita kata-kata dari mulut dan artikel jenayah yang terdedah menyebabkan saya tidak menyakinkan undang-undang dan perintah negara! Saya berasa setiap rakyat berhak memiliki keselamatan dan kuasa sendiri dari semasa ke semasa. Menghargai hidup anda sendiri, biarkan diri anda dilindungi dalam masyarakat keras hari ini!

Sama ada anda seorang wanita yang berjalan seorang diri, orang tua atau yang tinggal di kawasan kasar atau perjalanan pada lewat malam sendiri, semburan lada menjadi alat keselamatan mudah dan mencegah keperluan, Ia tidak boleh membawa maut tetapi bernilai macam - senjata pertahanan diri, semburan lada bersaiz besar adalah lebih sesuai untuk persediaan di dalam kereta atau di rumah.

Adakah anda berfikirpolis tempatan atau pejalan kaki tugas kecekapan dapat membantu anda ? Ketikajenayah berlaku, bagaimana anda memberhentikan perompak berkenaan? Pecah rumahdi rumah anda pada lewat malam? Sendirian di dalam lif dengan orang asing yangmencurigakan? Berjalan untuk kereta anda di tempat letak kereta yang gelappulang lewat dari kerja lebih masa? dan lebih daripada apa yang saya bolehberfikir .. Kecuali kalau anda adalah seni mempertahankan diripakar, jikatidak, saya menyeru supaya anda memikirkan semula demi keselamatan anda!

Anda tidak lagi perlu takut akan pulanglewat, mengecas " Pengertian Keselamatan" anda hari ini! Jugaberhenti mempertimbangkan lama piawai barangan sebagai hadiah peribadi ataukorporat, mengapa tidak hadiah mereka ini semburan lada dan biarkan merekamerasai perhatian yang sejati anda untuk mereka!


FAQs
1. Mengapa saya perlu memiliki semburan lada? Saya sudah menyimpan kelawar besbol atau sesuatu yang sama di kereta / rumah saya untuk perlindungan.
Adakah anda pasti anda mahu membahayakan nyawa anda untuk melawan penyerang anda? Melainkan anda seorang pakar seni mempertahankan diri jika tidak, semburan lada pasti boleh melindungi anda sebab bersaiz kecil dan juga masa, ia boleh mendapatkan anda untuk melarikan diri apabila anda menyembur ke arah sasaran anda. Pada hari ini, setiap orang mampu membeli semburan lada ini, tetapi jika anda merasa pembaziran wang, maka berapa nilai hidup nyawa anda? Sila fikir sendiri, adalah lebih baik untuk memiliki salah satu atau berbanding tiada?? Akhirnya, sebagai konfrontasi tiap-tiap berbeza, anda perlu menilai pakai cara mana yang terbaik, menentang mungkin bukan cara yang terbaik!

2. Berapa kali semburan lada anda boleh digunakan? Berapa jauh ia boleh disemburkan?
Setiap semburan lada beroperasi berbeza, sila rujuk kepada semburan lada spesifikasi bersama-sama dengan imej mereka.

3. Apakah kesan ke atas orang yang saya sembur? Bagaimana ia berkesan apabila kita menghadapi keadaan yang berbahaya?
Mata orang yang baru dilanda oleh semburan secara automatik akan menutup sendiri, air mata, hudung berair, sakit
dan buta walaupun sementara. Dilaksanakan orang juga akan mengalami kekurangan nafas, batuk, tercekik dan juga sakit menyengat pada kulit dengan kesan berpanjangan berkurangan selama berjam-jam. Apabila penyerang mendapat disembur, ia pasti akan memberi anda masa yang cukup untuk keluar dari kawasan atau hubungi untuk mendapatkan bantuan. Walaupun tidak terkena penyerang langsung, dia akan merasa tercekik dan rasa terbakar dalam sistem pernafasan.

4. Ia kedengaran berbahaya, ia akan menyebabkan kerosakan kekal pada badan atau buta?
Semburan lada kami dibuat dengan Kapsikum Oleroresin (OC), ekstrak semula jadi daripada loceng sili, ia tidak toksik dan hanya akan mempunyai kesan beberapa jam yang berkekalan, tidak buta kekal atau tubuh kerosakan yang akan disebabkan.Terdapat laporan kematian oleh semburan lada ke atas orang asma, tetapi kemungkinan adalah sangat rendah, jika anda berkata semburan lada kami adalah terlalu berbahaya untuk digunakan, saya jamin anda akan berfikir secara berbeza jika seseorang mendekati anda dengan senjata suatu hari nanti.

5. Semburan lada anda boleh jamin keselamatan kami? Pasti?
Kita akan berkata "Ya", tetapi ia juga bergantung kepada bagaimana anda mampu untuk melaksanakan penggunaan semburan lada anda pada pertemuan berbahaya, Kami nasihatkan, sentiasa cuba untuk memastikan semburan lada anda berguna atau simpan di tempat yang mudah dicari dan didapati, dan juga membiasakan dengan semburan lada anda seperti ia adalah kawan baik anda supaya anda boleh menembak dalam masa yang pendek apabila diperlukan. Jika anda mempunyai tetapi tersembunyi kedalaman bag, kedalaman almari atau di dalam kereta "tempat tidak tertentu", bagaimana secara berkesan akan berlakunya?

Sekiranya berminat sila sms ke 0134330858


No comments:

Post a Comment